بازی های ویدئویی با ماشین لرنینگ​

بازی های ویدئویی با ماشین لرنینگ​

ساختن بازی های ویدئویی با ماشین لرنینگ

نسل بعدی شخصیت‌های  بازی های ویدئویی با ماشین لرنینگ​ می‌توانند از هوش مصنوعی بهره ببرند و آنها را جذاب‌تر و چالش‌برانگیزتر کند.

این سیستم ماشین لرنینگ را با ویژگی Unreal Engine به نام Environment Query System (EQS) ترکیب می‌کند که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد از داده‌های مکانی برای اطلاع‌رسانی تصمیمات هوش مصنوعی استفاده کنند.در این نسخه ی نمایشی، رفتار هوش مصنوعی توسط یک مدل یادگیری ماشینی هدایت می شود. EQS غیرواقعی به عنوان چشم و گوش هوش مصنوعی عمل می کند و اطلاعاتی در مورد محیط آن ارائه می دهد، در حالی که مدل یادگیری ماشینی به مغز آن تبدیل می شود و تصمیم می گیرد که چگونه باید پاسخ دهد.

این بازی آنقدرها هم که به نظر می رسید وحشتناک نیست، بیشتر به دلیل ارائه از بالا به پایین و جلوه های بصری ، اما گیم پلی آن یک تعقیب گربه و موش کلاسیک است که بازیکنان را با جمع آوری گوی های پراکنده شده در نقشه برمی دارد. اساساً Pac-Man است – اما رفتارهای شخصیت دیگر فیلمنامه نیست.

وقتی نوبت به مشکل می رسد، یادگیری ماشین می تواند هم مشکل و هم راه حل باشد. اما ایجاد یک چالش منصفانه و سرگرم کننده تنها مانع توسعه دهندگانی نیست که می خواهند از یادگیری ماشینی در بازی ها استفاده کنند. مشکلات عمیق‌تر می‌شوند، در واقع آنقدر عمیق هستند که ممکن است مجبور شوند در مورد نحوه ساخت بازی‌ها تجدید نظر کنیم.

انیمیشن یک موضوع دیگر است. اکثر موتورهای بازی مدرن انتظار دارند که انیمیشن ها به طور دقیق فریم به فریم تعریف شوند. این زمانی که انیماتورها با اطمینان می‌دانند شخصیت‌های بازی چگونه رفتار خواهند کرد، خوب عمل می‌کند، اما هوش مصنوعی کنترل‌شده توسط یادگیری ماشینی ممکن است به گونه‌ای رفتار کند که انیماتورها انتظار نداشتند. طراحان می‌توانند با رویکردی مبتنی بر فیزیک به انیمیشن کار کنند، اما این فشار عملکردی بیشتری را بر روی کنسول بازی یا سخت‌افزار رایانه وارد می‌کند و چالش‌های توسعه خاص خود را دارد.

ساختن بازی های ویدئویی با ماشین لرنینگ​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.